Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
>Wizje (niezły klimat i w ogóle cały czas strach)
>Klątwa 1 i 2 (klimat i można się nieżle przestraszyć nawet jeśli się wie co będzie sie działo)
>Shuter Widmo( to samo co w klątwie …:p)
>Shrooms…<Lęk> ( też niezłe polecam)
>Droga bez powrotu ( cool klimat )
>Wzgórza mają oczy 1 i 2 ( prawie to samo tylko inna obsada)
>Piła 1,2,3,4( wszystkie oglądałam i polecam tylko 1 i 2 w trzeciej i czwartej jest sieka…obrzydliwość juz nigdy nie obejrze…rzygam…przesadzili z tą czwartą częścią…)
>Strach ( klimat niezły, i tez trupy łażą … troche przereklamowane…ale fajne)
>Kiedy dzwoni nieznajomy ( tu to dopiero klimat …:o)
>Jestem legędą ( tez troche przereklamowane ale super…warto obejrzeć)
>Swit żywych trupów ( też ci zmutowani ludzie … ale ogólnie super…)
>Rezident Evil 1,2,3 ( tez trupy zmutowane…ale klimat i wrażenia fajne…:p)
>Mgła ( tez niezły klimat i w ogoe fajny horror…:p)
>Klucz do koszmaru ( tez klimat super i w ogole fajni aktorzy…super zakonczenie….:p)
>Inni (klimat i zakończenie fajne)
>1408 ( mocno działa na psychike…:o)
>Egzorcysta (klimat)
>Constantine ( klimat i nawet fajni aktorzy)
>Ocean strachu ( o rekinach …suuper…:P)
>Hostel 1,2,( obrzydliwośc)
> The Ring 1 i 2 (niezły klimat…ta dziewczynka jest bardzo ładna dziewczynka)
WIęCEJ FILMóW NIE PAMIETAM…
WSZTSTKO WARTO OBEJRZEć W NOCY…:o:P…
Ogólnie z tej listy tylko" Ring" 1 i 2, "Klątwy", "Widmo" no i ewentualnie "Inni" i "Egzorcysta" mi pasują na najlepsze horrory, ale każdy ma swój gust.
Pozdrawiam :)
1.Blair witch project
2.Cage
3.zemsta po latach
4.The ring I i II
5.Klątwa
6.Inni
7.Ostatni dom po lewo
8.Obcy
9.Demon
10.Szósty zmysł
11.13 duchów
12.Droga bez powrotu
13.Zejście
14.1408
15.Madhouse
16.Dark water
to moim zdaniem najlepsze horrory, maja dobry klimat i wprawiaja w nastroj :) polecam
Proszę czekać…