Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Proponuję temat o Lynch’u najlepszym twórcy filmowym (moim zdaniem). Piszcie jaki jest wasz ulubiony film Lynch’a, czego nie zrozumieliście, pamagajmy sobie nawzajem. Np. "Zagubiona autostrada" – choć widziałem ten film z 30 razy, to i tak wszystkiego nie pojąłem – najtrudniejsza jest sprawa z Fred’em i tą dziwną zamianą w więzieniu
jest duża szansa, że TVP po raz kolejny pokaże miasteczko TP, ale narazie w ramówce na jajbliższe tygodnie nie ma serialu. Wiadomo jedynie że telewizja serial kupiła i jest szansa po raz kolejny go zobaczyć.
http://www.david-lynch.stopklatka.pl/ jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o panu DL i jego filmach to zapraszam tutaj !!!
a tu coś dla leniwych , wytłumaczenie ZAGUBIONEJ AUTOSTRADY http://www.film.org.pl/prace/lost2.html
oraz Mullholand Drive http://www.film.org.pl/prace/mdrive2.html
Jeden z niewielu reżyserów chyba, który zaczął z przytupem od genilnego serialu. Majstersztyk – można do Twin Peaks wracać non stop. Najbardziej oniryczna produkcja, reszte jego twórczości również lubię, ale Twin, moim zdaniem nie przeskoczył nigdy – ten klimat i postacie i niektóre mega absurdalne wstawki.
tez trochę nie pojmuję Mulholland Drive, ale reżyserem jest bardzo dobrym – na dniach biorę się za Twin Peaks
Zgadzam się w zupełności a Eraserhead też widziałam i film doskonały! Szczerze polecam obejrzeć wszystkim tym, którzy podziwiają Lyncha.
A czy ktoś oglądał film Dzikość serca i może coś więcej o nim powiedzieć? Chciałabym obejrzeć, ale nie wiem czy warto :)
Ja tego filmu nie widziałem, ale na pewno warto obejrzeć Blue Velvet, Miasteczko Twin Peaks oraz Mulholland Drive. Wszystkie te filmy są genialne, widać w nich gołym okiem kunszt Lyncha!
Proszę czekać…