Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Elo!
Moim zdaniem najlepsze komedie romantyczne to:
1.Cinderell Story (Kopciuszek z Hilary Duff)
2. Córka prezydenta (z katie Holmes)
3.Wredne dziewczyny (z Lindsay Lohan)
4.The perfect men (idealny facet z Hilary Duff)
5.Jak w niebie
6.Ona to on
7.Raise your voice (szansa na sukces z hilary duff)
i jeszcze wiele, których teraz nie pamiętam;)
kolejność przypadkowa
fajne sa:
- wygraj randkę
-40dni i 40 nocy
-szkoła uwodzenia
-pod słoncem toskanii
-tam, gdzie ty z julia stiles
-tylko mnie kochaj
-jak stracić chłopaka w 10 dni z kate hudson i mathew McCoughey
-cala ona z freddie prinze jr
-powiedz tak z jennifer lopez i Mathew MCCoughey
-co z oczu to z serca
-slodki listopad
-ekspresowa przesyłka
-pokojówka na manhatanie
-2 tygodnie na miłoscz snadra bullock i hugh grant
-dom nad jezioremz sandra bullock i keanu rivers
-miasto aniołów z meg ryan
-uwierz w miłośc z mandy moore
-córka prezydenta z mandy moore
-zakochana złośnica z julia stiles
-Jak w niebie z reese witherspon
-mąż idealny z jennifer aniston
-facet z odzysku
-celeste in the city
te, napisy pogrubione sa naparwde warte obejrzenia
Kurczęta, ja nie mogę oglądać komedii romantycznych bo na każdej się wzruszam ;) a pozniej przez trzy dni o tym mysle ;)
siemka ;] czy bylby ktos zyczliwy i przesał by mi jakies fajne komedie romantyczne na maila ?;) była bym serdecznie wdzieczna … o to on ;p aga_buba@autograf.pl zgory thx ;)
Nie wiem, czy można te filmy zaliczyć do "komedii", ale do filmów romantycznych na pewno, moje ulubione to:
1. Crazy & Beautiful (Piękna i Szalona)
2. A Walk to Remember (Szkoła Uczuć)
3. Dirty Dancing (Wirujący seks <beznadziejne tłumaczenie>)
4. Bodyguard (z Whitney Houston)
5. Pretty Woman
Dorzucam Zapomnij o Paryżu http://fdb.pl/f53267,Forget,Paris,(1995).html właśnie leciał :)
a ja z takim zapytankiem a propos mojego poprzednika… co do filmu "milosc nic nie kosztuje" szukalam tego filmu tutaj w wyszukiwarce i niestety go nie ma, moze ktos poda mi dokladne lumaczenie tego tytulu, albo dokladniejszy opis… bo wydaje mi sie ze zle zostal przetlumaczony, to samo sie tyczy "john tucker musi umrzec" a powinno byc "john tucker musi ODEJSC" z gory dziekuje za odpowiedz :)
przepraszam za pomyłke.Tu jest prawdziwy tytuł i opis
"Love Don’t Cost a Thing"
Szkolny nieudacznik płaci popularnej cheerliderce aby udawała jego dziewczynę. Dzięki temu chce zyskać popularność i uznanie w oczach innych studentów.
Moim zdaniem ten film jest genialny.Potrafi rozbawic człowieka do łez.
Inne ciekawe komedie romantyczne:
wszytskie filmy z H.Duff: Historia kopciuszka,Lizzy Muggaier,Szansa na sukces itp.
Euro trip
American pie1,2,3,4,5
itp
> nika20 o 2007-05-29 21:29:49 napisał:
>
> 3. Dirty Dancing (Wirujący seks <beznadziejne tłumaczenie>)
~~ Więc moja droga : Dirty- to brudy, a dancing to taniec. Więc dlaczego przetłumaczyłaś to jako : wirujący sex? Angielski się kłania… ale żeby głupotę tak publicznie pokazywać? :)
a ja polecam:
- Wredne dziewczyny
-step up
-słodki listopad :)
pozdrawiam ;*
historia kopciuszka
ona to on
czego pragnie dziewczyna
stet up
milosc i inne nieszczescia
jak znacie jeszcze cos fajowego przesyłajci na klinka26@vp.pl
moje najlepsze filmy to ,,ona to on", ,,prosto w serce", ,,szkoła uczuć", ,,książe i ja", ,, książe w nowym jorku"
teraz to tylko tyle mi przchodzi do głowy
Rozmowy Nocą to najlepsza komedia romantyczna jaką widziałam no może za wyjątkiem "Nigdy w życiu", ale na pewno warto ją obejrzeć, daje troszkę do myślenia :) pozdrawiam!
Jedne z moich ulubionych filmów to:
*-A walk to remember (Szkoła uczuc)
-Dirty Dancing 2 (Zakazany taniec)
-Aquamarine (Akwamaryna)
-Freaky Friday ( Zakręcony piątek)
-Step up Taniec Zmysłów
-Honey
-Ostrożnie z dziewczynami
-Legalna Blondynka
-Oszuka przeznaczenie 1/2/3
-Dziewczyna z sąsiedztwa
-Pamiętnik księżniczki 1/2
-Córka prezydenta
-Tylko mnie kochaj
-Nigdy w życiu
-Agent XXXL
-Ona to on (She`s the man)
-Wredne dziewczyny (mean girls)
-Czego pragnie dziewczyna ( what a girl wants)
-Idealny facet ( perfect man)
-Dziedziczki ( material girls)
-Szansa na sukces ( raise your voice)
-Bad Boys
- Spider-man ;p;p;p;p;p;p
Filmy które wymieniłam to nie tylko komedie romantyczne ….
*
Dla mnie najfajniejsze komedie romantyczne to:
1. Szkoła uczuć(wzruszający ale bardzo piękny film)
2. Pamiętnik(The notebook)
3. Zakochana złośnica
4. Książe i ja
5. Piękna i szalona
6. Córka prezydenta
7. To nie jest kolejna komedia dla kretynów(super film)
8. Jeszcze raz
9. Małą wielka miłość
10. Zakazany owoc
11. step up(obie części)
12. Dirty dancing(dwójka lepsza0
13. W rytmie hip hopu
14.Szansa na sukces
Nie jestem fanem tego gatunku. Jednak sporo ich obejrzałem. Polecam Ci:
- To właśnie miłość (2003)
- Kate i Leopold (2001)
- Na pewno, być może (2008)
- Dziewczyna z sąsiedztwa (2004)
> nika20 o 2007-05-29 21:29:49 napisał:
> 3. Dirty Dancing (Wirujący seks <beznadziejne tłumaczenie>)
> kingussia999 o 2008-01-24 17:03:07 napisał:
> temat: Angielski się kładnia.
> ~~ Więc moja droga : Dirty- to brudy, a dancing to taniec. Więc dlaczego
> przetłumaczyłaś to jako : wirujący sex? Angielski się kłania… ale żeby
> głupotę tak publicznie pokazywać? :)
o raaany kingussia999!!! oglądałaś kiedyś Dirty Dancing w TVP??? TAM go właśnie tłumaczą jako Wirujący Seks, spotkałam się w ogóle kilkakrotnie w TV z takim tłumaczeniem…
więc to nie niki20 wina za beznadziejne tłumaczenie………………………………………………………….;@
yyy o ile wiem-a widzialam ten film juz kilka razy- to Euro trip nie ma nic wspolnego z komedia ROMANTYCZNA…!!!! Film jest spoko,na pewno mozna sie posmiac, ale romantyczna-nie wiem jak wy ale ja troche inaczej sobie romantyzm wyobrazam;)
> Martus03 o 2008-05-04 19:34 napisał:
> Córke prezydenta gra mandy moore a nie Katie Holmes czy jakos tak .
Jak ktoś chce już kogoś poprawiać, to może niech najpierw sprawdzi swoją wiedzę-np w INTERNECIE. Tak wiec nie tylko mandy-sztuczna-moore zagrała w filmie o tym tytule http://corka.prezydenta.filmweb.pl/ -First doughter 2004; pozdrawiam Martus 03
Holiday http://the.holiday.fdb.pl/
Idealny facet http://idealny.facet.fdb.pl/
Z ust do ust http://z.ust.do.ust.fdb.pl/
Sztuka zrywania http://sztuka.zrywania.fdb.pl/
Może któreś z tych zestawień Cię zainteresuje:
• Komedie romantyczne:
http://habdank.filmaster.pl/notka/spinacz-komedii-romantycznych/
• Ciepłe filmy w ciepłych krajach:
http://habdank.filmaster.pl/notka/spinacz-cieple-filmy-w-cieplych-krajach/
• Wzruszające filmy:
http://aniazsk.filmaster.pl/notka/spinacz-wzruszajace-filmy/
A jakby tego było mało, to jeszcze kilka innych list przeróżnych wartościowych filmów znajdziesz tutaj:
http://filmaster.pl/forum/forum-filmastera/spinacze-spinajmy-filmy-w-poszczegolnych-kategoriach/
szkoła uczuć, to mnie kręci, cała ona, lizzie mcguire, szansa na sukces, historia kopciuszka (z Hillary Duff), kopciuszek roztńczona historia (z Seleną Gomez), idealny facet, rozmowy nocą, dlaczgo nie, nie kłam kochanie, wyznania małoletniej gwiazdy, diabeł ubiera się u prady, notatnik, gdyby jutra nie było, i sztuka zrywania;) pozdr.
"Gra dla dwojga" to komedia romantyczna w której dwoje szpiegów (MI6 i CIA) porzuca pracę na rzecz państwa i podejmuje osobno zadanie w konkurencyjnych korporacjach celem wykradzenia informacji wartych miliony dolarów. W filmie zagrali Clive Owen i Julia Roberts co gwarantuje znakomity poziom gry aktorskiej. Cała historia przeplatana wspomnieniami obojga bohaterów powoduje, że trzeba uważnie śledzić rozwój akcji. Film na dvd dostępny jest od 24 września http://www.amazonka.pl/komedia-romantyczna/gra-dla-dwojga-99900628963.bhtml Znacie jakieś inne komedie romantyczne z Clive Owen’em?
Jak myślę o komedii romantycznej, to bardziej nastawiam się na film z Meg Ryana, czy Sandrą Bullock :) Dzisiaj na hbo obejrzę Narzeczonego mimo woli. Mam tylko nadzieję, że się wyrobię na 18 z biblioteki :)
A co do Twoich typów: Absolwent jako komedia romantyczna? W ogóle tego nie czuję… To samo z Love Story. Masz rację w niebanalny sposób opowiadają o miłości, ale raczej jest to mało pozytywne. Przynajmniej w moim odczuciu.
Jak dla mnie to :
- Listy do Julii ( cudowna komedia)
-Wciąż ją kocham (chociaż ten film to chyba dramat ale był taki piękny aż się popłakałam jak oglądałam)
No błagam, ludzie!
Notebook to KOMEDIA romantyczna? KOMEDIA?
A Szkoła uczuć, to też jest KOMEDIA, tak?
A np. Skazany na Bluesa, to co?
Film Sensacyjny?
Dobre :) Polemika z piętnastolatką skończyła się odpowiedzią już okrzepłej kinofilki :) O ile 30 a 35 to niewielka różnica o tyle 15 a 20 to może być przepaść – ba, w pięć lat to studia można skończyć przecież :) Jak to trzeba jednak zawsze "kontekst" wziąć pod uwagę, żeby gafy nie zrobić :)
Generalnie nie przepadam za komediami romantycznymi, za jednym wyjątkiem- "O północy w Paryżu" jest na prawdę dobrze zrobione i ogląda się z przyjemnością. Tym którzy nie widzieli polecam, tym którzy widzieli polecam obejrzeć jeszcze raz. Jeśli macie tv en to nawet jest do wypożyczenia w nVOD.
tu widziałem sporo jakas laska wypisała
http://www.wielkopolskiewesela.pl/forum/post/369
Proszę czekać…