Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
ze starszych "Francuski pocałunek" z Meg Ryan i Kevinem Kline. i absolutny klasyk "Kiedy Harry poznał Sally". te filmy, gdzie Meg Ryan gra z Tomem Hanksem ("Bezsenność w Seattle", "Masz wiadomość") nie należą do moich szczególnie ulubionych, Hanksa nie trawię. już chyba wolę Julię Roberts z Richardem Gere ("Pretty Woman" oczywiście i "Uciekająca panna młoda"). ja mam słabość do staroci, lubię też "Ja cię kocham, a ty śpisz" (zgrane do obrzydzenia przez telewizję), i "Mrs. Winterbourne", i "Addicted to Love" (Meg Ryan i Matthew Broderick).
również ze starszych "Chasing Amy" z młodym bardzo Affleckiem.
"Under a Tuscan Sky" – bardzo ciepłe i na poprawę nastroju. "Just like heaven" z Reese Witherspoon też sympatyczne.
"Love Actually" BARDZO mi się podobało :)
z nieortodoksyjnych ;) "Saving face", "Latter days". można też spróbować "All over the guy", ale już "Better than chocolate" spokojnie można sobie darować, niby wszystko w porządku, ale jednak nie gra.
"Imagine me and you" mnie rozczarowało, najbardziej chyba za sprawą głównej bohaterki, zupełnie nieprzekonującej dla mnie.
z bollywoodzkich "Hum Tum" (bardzo jak "Kiedy Harry poznał Sally", plus piosenki ;) i "Salaam Namaste", ale tu trzeba mieć siłę wysiedzieć ten bollywoodzki standard 3 godzin ;)
aha, widziałam "Sztukę zrywania" z Jennifer Aniston i sama nie wiem, niby zabawne, niby wszystko jak trzeba, a jednak nie podobało mi się na tyle, żeby gorąco polecać.
na pewno będzie to Love Actually :)
dobry był też Sposób na teściową :)
filmy z H. Duff :)
polecam też Nagą prawdę o miłości ;)
ja wolę Meg Ryan z Hanksem… nie przepadam za R. Gere :)
Tytuły naszych kozaków!! :
1 Szkoła Uczuć z Mandy Moore
2 Cinderella Story (historia Kopciuszka) z Hilary Duff i Chad’em Michaelem Murray’em
3 50 first dates (50 pierwszych randek) z Drew Barrymore oraz z Adamem Sandlerem
To są nasze 3 największe kozaki!!
- Raise your voice
- A Lot like love
- Coyote Ugly
- Uwierz w Miłość ( Mandy Moore :PPP )
- The Prince And Me
- The Sweetest Thing
- The Notebook
Macie weekend z głowy z dobrym filmikami, łzami,wzlotami uczuć.. i uwierzcie mi że z łóżka nie wyjdziecie :D a i weźcie chusteczki :D
no to ja zarzuce czym co tez juz leci w TV i bylo ostanio
City of Angels [Miasto Aniołów]
The Notebook [Notatnik]
You’ve Got Mail [Masz wiadomość]
Sleepless in Seattle [Bezsenność w Seattle]
Terminal
Alfie
A Lot Like Love [Zupełnie jak miłość]
Wicker Park [Apartament]
Love Me If You Dare [Miłość na żądanie]
Casanowa
Forrest Gump
Jak w niebie (just like heaven)
Kate & Leopold
Jak stracić chłopaka w 10 dni
Dziewczyna na urodziny (chociaż nie wiem czy to jest właściwie komedia rom)
Dziennik Bridgett Jones
Miasto aniołow (naprawdę wzruszający film)
Z polskich Nigdy w życiu!
"Pamiętnik" (The Notebook) – ten film przebija wszystkie… POLECAM
"Szkoła uczuć" (A Walk To Remember)
"Historia kopciuszka" (A Cinderella Story)
"Szansa na sukces" (Raise Your Voice)
"Idealny facet" (The Perfect Man)
"American Pie: Wakacje" (American Pie: Band Camp)
"Cała ona" (She’s All That)
"Gorąca laska" (Hot Chick)
"Luzacy" (Slackers)
"Miłość jest za darmo" (Love Don’t Cost A Thing)
"Statek miłości" (Boat Trip)
"Szkoła stewardess" (A View From The Top)
"Szkoła uwodzenia" (Cruel Intentions)
"Tylko przyjaciele" (Just Friends)
moje typu to:
Szkoła uczuć
To właśnie miłość
Duma i uprzedzenie (z Kiarą)
Bridget Jones (1)
Ja cię kocham a ty śpisz
na pewno jest ich jeszcze dużo, lecz obecnie nic innego nie przychodzi mi do głowy
Jeszcze Zakochany Szekspir :)
Proszę czekać…