Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Aby trzymać się tradycji fdb (Podsumowanie 2011) , czas na podsumowanie 2012 roku pod względem najlepszych filmów.
Najlepsze dla mnie w 2012:
The Giant Mechanical Man – głównie dzięki przeuroczej Jennie Fischer ten film mi się tak spodobał, w filmie tworzy tak fajna postać, wszystko co mówi, jej gesty i ogólnie cała postać spowodowały że to na dzień dzisiejszy jest mój nr 1 w 2012.
Butter – fajny w którym całkiem sporo jest wulgaryzmów jak i trochę erotyki a mimo to pozostaje ciepłą komedia :). Do tego całkiem fajny oryginalny temat.
Prometeusz – dobrze opowiedziane s-f, które fajnie łączy filmy o Alienie , ale i tworzy całkiem nową historię, którą mam nadzieję będzie kontynuowana.
People Like Us – dobrze opowiedziany z dobrymi rolami zwłaszcza Elizabeth Banks i Chrisa Pine.
2 dni w Nowym Jorku – podobał mi się chyba nawet bardziej, albo przynajmniej tak samo jak 1 część, o dziwo bardzo sympatyczna nie irytująca rola Chrisa Rocka.
Pitch Perfect – sympatyczna komedia ze świetną Anną Kendrick, która bardzo fajnie wykonuje pewną piosenkę z kubkiem :)
I to byłoby tyle od mnie :)
Proszę czekać…