Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Moi drodzy,
Nie wiem czy to forum jeszcze funkcjonuje, ale mam nadzieję na jakąś ciekawą dyskusję. Z różnych przyczyn mam spore zaległości w nowościach filmowych (a w zasadzie w filmach powstałych do 3 lat wstecz), a z chęcią bym je nadrobiła. Co jesteście mi w stanie ciekawego polecić? Mam nadzieję, że najbliższych miesiącach uda mi się choć częściowo te zaległości nadrobić:)
Kino lubię różne, choć raczej odpadają typowe amerykańskie superprodukcje z byle jakim scenariuszem, których jedynym atutem są efekty specjalne.
Czekam na propozycje:)
Wiele nowości nie oglądam, ale z 3 ostatnich lat poleciłbym np:
http://fdb.pl/film/551890-mandarynki
http://fdb.pl/film/680674-dar
http://fdb.pl/film/300475-zjawa
Mandarynki podobały mi się bardzo. Pozostałe były po prostu dobre, ale mimo wszystko warte obejrzenia (choć to tylko moje zdanie). :)
Moim zdaniem warto zobaczyć:
http://fdb.pl/film/48969-interstellar – Nolan raczej nie schodzi poniżej pewnego poziomu;
http://fdb.pl/film/557410-whiplash – genialna rola J.K. Simmonsa;
http://fdb.pl/film/497604-przeznaczenie – tylko tu sugeruję nie szukać żadnych informacji / opinii na temat filmu bo bardzo łatwo coś sobie zaspoilerować, tylko podejść do niego z miejsca. Historia sama w sobie jest całkiem niezła i mocno zakręcona.
http://fdb.pl/film/670626-anomalisa – rewelacyjne, realistyczne studium ludzkiej egzystencji, nerwic, samotności, co ciekawe osadzone w kukiełkowym świecie a la Fantastyczny Pan Lis Wesa Andersona
http://fdb.pl/film/450276-grand-budapest-hotel magia obrazu wspomnianego Wesa Andersona wprost hipnotyzuje swoją barwą, symetrią, tęsknotą za minionymi latami. Wizualny odlot
http://fdb.pl/film/261568-golab-przysiadl-na-galezi-i-rozmysla-o-istnieniu melancholijny Monty Python. Film odchodzący od linearnych wymogów obrazu, czarujący poetyką
Gwarantuję, że o żadnym z wspomnianych filmów nie zapomnisz przez długi czas ;)
Dzięki za wszystkie propozycje, dodałam je właśnie do listy "do obejrzenia" i mam nadzieję, że w najbliższym czasie je zobaczę. O większości z nich nie słyszałam, a to fajnie:)
Wątpliwości mam co do "Zjawy", gdyż znajomi mający podobny gust jakoś zachwyceni nie byli. Obejrzeć więc obejrzę, ale chyba najbardziej z powodu Oscara dla Di Caprio;)
Ktoś jeszcze coś poleci:)?
Proszę czekać…