Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Siemano
Tak sobie pomyślałem, że obejrzałbym sobie jakiś serial. A że kompletnie się tą formą nie interesowałem, pomyślałem, że coś mi polecicie. Z serii z obecnego tysiąclecia oglądałem chyba tylko Breaking Bad, dlatego w zasadzie jestem otwarty na wszelkie propozycje.
No, może prawie wszelkie. Niech będzie to:
~ Serial zakończony, i mam tu na myśli zamkniętą historię. Nie że zdjęto serial przez małą oglądalność, zostawiając widza z urwanymi wątkami.
~ Fajnie, jakby był na Netflixie (bo akurat tam mam teraz subskrypcję).
~ Gatunek? W zasadzie dowolny, ale
- nie o superbohaterach w kretyńskich wdziankach
- żadnego kostiumowego realizmu
- politycznym gierkom też dziękuję
- jak i romantycznym perypetiom nastolatków
~ Im mniej wątków pobocznych, tym lepiej.
Propozycja z jednym małym minusem, bo wątek nie jest skończony (do tej pory 4 sezony), ale jest to spin off Breaking Bad i spełnia praktycznie całą resztę kryteriów, włącznie z tym, że jest na Netflixie. Mowa o Better Call Saul .
Polecam dlatego, że osobiście uważam go za o wiele lepszy i głębszy od BB, ma lepiej zarysowane postaci, jest głębsza analiza ich postępowania, dużo nawiązań do BB itd. Ciekawe wątki, są smaczki BB, pozorną monotonię przeplata akcja, a jak już jest akcja, to naprawdę konkretna :)
Nie powinieneś być zawiedziony.
> Camizi o 2018-09-15 18:22 napisał:
> Siemano
>
> Tak sobie pomyślałem, że obejrzałbym sobie jakiś serial. A że kompletnie się tą
> formą nie interesowałem, pomyślałem, że coś mi polecicie. Z serii z obecnego
> tysiąclecia oglądałem chyba tylko Breaking Bad, dlatego w zasadzie jestem
> otwarty na wszelkie propozycje.
>
> No, może prawie wszelkie. Niech będzie to:
> ~ Serial zakończony, i mam tu na myśli zamkniętą historię. Nie że zdjęto serial
> przez małą oglądalność, zostawiając widza z urwanymi wątkami.
> ~ Fajnie, jakby był na Netflixie (bo akurat tam mam teraz subskrypcję).
> ~ Gatunek? W zasadzie dowolny, ale
> – nie o superbohaterach w kretyńskich wdziankach
> – żadnego kostiumowego realizmu
> – politycznym gierkom też dziękuję
> – jak i romantycznym perypetiom nastolatków
> ~ Im mniej wątków pobocznych, tym lepiej.
Z tych, które obejrzałam dotąd na Netfliksie, pasowałyby:
Gypsy – psychologiczny, romans
Sisters – dramat, komedia, ale chyba bardziej dla kobiet
Maniac – sci-fi
Podobały mi się też inne, ale albo trwają albo są kostiumowe.
Spoza Netflixa, zakończone:
Siostra Jackie – dramat, komedia
Ucieczka w kosmos – sci-fi, przygodowy
Battlestar Galactica – sci-fi
Last resort – akcja, dramat
Forbrydelsen – kryminał
Aha i mimo wszystko polecam kostiumowy serial o piratach "Black sails" na Netflixie, ponieważ ma dobrze poprowadzoną i zamkniętą fabułę i nie trzyma się mocno historycznego realizmu.
Właśnie skończyłem oglądać seriale, jakoś nie więcej niż tydzień temu, więc polecę je, bo całkiem dobre:
1. Ślepnąc od świateł
2. Nawiedzony dom na wzgórzu
Pierwszy polski, gangsterski, rewelacyjny Frycz, drugi jankeski horrorek, całkiem fajny, można się chwilę pobać ;)
Oba pomimo, że niby nie skończone, to jednak stanowią pewną zamkniętą całość i opowiadają skończoną historię. W jakiś sposób skończoną.
> Camizi o 2018-11-22 07:01 napisał:
> Ten Nawiedzony dom wygląda ciekawie. Jak historia jest skończona, to może
> zerknę. Jeszcze ci Piraci wyglądają zachęcająco.
Ten Nawiedzony dom to niby był sezon pierwszy, ale nie wiem jak i co z kontynuacją, natomiast cała historia wygląda na jak najbardziej skończoną i sądzę, że warto zobaczyć. Jakby co, to pamiętaj – polecam.
Teraz zabrałem się za Narcos i ten z Meksyku i całkiem niezły. Jak zobaczę coś więcej, to dam Ci znać, ale to jeszcze sporo zależy czy lubisz takie klimaty tzn. kartele, wojny narkotykowe itp.? No i nie wiem, bo może już widziałeś?
Proszę czekać…