Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
Zachęcam do podzielenia się tym, które filmy uważacie za najlepsze. Wymieńcie swoją najlepszą 10-tkę w historii. Jeżeli macie problem z przypisaniem poszczególnych miejsc, to podajcie po prostu 10 filmów w kolejności przypadkowej. Dlaczego mnie to interesuję? Bo może ktoś wymieni jakiś film, którego jeszcze nie oglądałem, a uznam, że może warto… Zacznę od siebie. Oto moja 10-tka:
1. Ojciec chrzestny II (1974)
2. Dobry, zły i brzydki (1966)
3. Ojciec chrzestny (1972)
4. Czas Apokalipsy (1979)
5. Łowca jeleni (1978)
6. Adwokat diabła (1997)
7. Pulp Fiction (1994)
8. Milczenie owiec (1991)
9. Motylek (Papillon) (1973)
10. Taksówkarz (1976)
Jakoś tak mi wyszło, że ponad połowa tej 10-tki to filmy z lat 70-tych. Widocznie wg mnie to był najlepszy okres dla kina. Oczywiście wszystkich filmów nie widziałem więc kiedyś moja 10-tka może ulec drobnej zmianie. Czekam na wasze propozycję.
Scarface
Aliens
Pulp Fiction
Fear and Loathing in Las Vegas
Pluton
Taksówkarz
Matrix
Coś
Czas Apokalipsy
Terminator 2
> Zuchwalec o 2018-10-17 10:38 napisał:
> Zachęcam do podzielenia się tym, które filmy uważacie za najlepsze. Wymieńcie
> swoją najlepszą 10-tkę w historii. Jeżeli macie problem z przypisaniem
> poszczególnych miejsc, to podajcie po prostu 10 filmów w kolejności
> przypadkowej. Dlaczego mnie to interesuję? Bo może ktoś wymieni jakiś film,
> którego jeszcze nie oglądałem, a uznam, że może warto… Zacznę od siebie. Oto
> moja 10-tka:
>
> 1. Ojciec chrzestny II (1974)
> 2. Dobry, zły i brzydki (1966)
> 3. Ojciec chrzestny (1972)
> 4. Czas Apokalipsy (1979)
> 5. Łowca jeleni (1978)
> 6. Motylek (Papillon) (1973)
> 7. Lot nad kukułczym gniazdem (1975)
> 8. Pulp Fiction (1994)
> 9. Adwokat diabła (1997)
> 10. Infiltracja (2006)
>
> Jakoś tak mi wyszło, że ponad połowa tej 10-tki to filmy z lat 70-tych.
> Widocznie wg mnie to był najlepszy okres dla kina. Oczywiście wszystkich filmów
> nie widziałem więc kiedyś moja 10-tka może ulec drobnej zmianie. Czekam na wasze
> propozycję.
Gdybyś napisał "100 ulubionych filmów" to też mogłoby nie wystarczyć. Nie wiem czy w dwóch setkach tytułów bym się zmieścił.
> Zuchwalec o 2018-10-18 09:22 napisał:
> Ludzie interesuje mnie 10-tka najlepszych filmów. Nie interesują mnie wasze
> komentarze, że to czy tamto. Nie umiesz wymienić tej 10-tki to nie wymieniaj.
> Proste. Nie podoba Ci się mój post? OK to daj se spokój…
1. Ojciec Chrzestny 2
2. Coś
2. Obcy-8 pasażer Nostromo
4. Sicario
5. Labirynt
6. Scarface
7. Milczenie Owiec
8. Siedem
9. Terminator 2
10. Skazani na Shawshank
I nie ciskaj się.
> Zuchwalec napisał: Nie ciskam się…
I tak trzymaj, nie ciskaj się ;p
1. Predator (1987)
2. Milczenie Owiec (1991)
3. Terminator (1984)
4. Tylko dla orłów (1968)
5. 12 małp (1995)
6. Szakal (1997)
7. Zapaśnik (2008)
8. Obcy (1979)
9. Pulp Fiction (1994)
10. Samuraj i kowboje (1971)
1.Johnny English
2.Wakacje Jasia Fasoli
3.Jaś Fasola. Nadciąga totalny kataklizm.
4.Piękna i bestia(fabularny z Watson)
5.Dalida
6.Kevin sam w domu
7.Kevin sam w Nowym Jorku
8.Harry Potter i kamień filozoficzny
9.Harry Potter i komnata tajemnic
10.Uwierz w ducha
@Zuchwalec
1. Władca pierścieni: Powrót króla
2. Władca pierścieni: Dwie wieże
3. Władca pierścieni: Drużyna pierścienia
4. Coś
5. Halloween
6. Szczęki
7. Zielona mila
8. Milczenie owiec
9. Dracula
10. Między słowami
Proszę czekać…