Nie samym filmem człowiek żyje i tutaj mogą się udzielać wszystkie osoby, które interesują się filmem, ale niekoniecznie chcą o nim rozmawiać.
Wpisujcie tytuły gier, które ogrywacie ostatnio i polecajcie dobre growe produkcje, zapraszam.
> Adrenochrom o 2018-10-27 15:34 napisał:
> Wpisujcie tytuły gier, które ogrywacie ostatnio i polecajcie dobre growe
> produkcje, zapraszam.
Teraz ogrywam na PC:
Metro: Last Light Redux
Shadow Warrior 2 (dodałem jakiś czas za darmo na GOGu huraaa!!!)
Ukończyłem: (choć jeszcze gram dla osiągnięć bo mam pierdolca)
Forza Horizon 3 + dodatek Blizzard Mountain (Xbox) – jeśli lubisz ścigałki to POLECAM.
Metro Last Light – ukończyłem dawno temu, 8/10
Shadow Warrior grałem w jedynkę tylko 8/10
Forza Horizon 3 – grałem tylko w demo (9/10) ale zamierzam niedługo kupić pełniaka za 150 zł.
> Adrenochrom o 2018-11-06 17:50 napisał:
> Metro Last Light – ukończyłem dawno temu, 8/10
> Shadow Warrior grałem w jedynkę tylko 8/10
> Forza Horizon 3 – grałem tylko w demo (9/10) ale zamierzam niedługo kupić
> pełniaka za 150 zł.
Właśnie ukończyłem Metro: Last Light Redux. Potwierdzam opinię, że to bardzo dobra, klimatyczna gra z ciekawą historią. Podobno ma dwa zakończenia… POLECAM.
> Zuchwalec o 2018-11-10 00:24 napisał:
>
> Właśnie ukończyłem Metro: Last Light Redux. Potwierdzam opinię, że to bardzo
> dobra, klimatyczna gra z ciekawą historią. Podobno ma dwa zakończenia…
> POLECAM.
Ja Metro Last Light (wersja nie Redux) ukończyłem jakieś 2 lata temu. Pamiętam, że aby grać na najwyższych ustawieniach grafiki i w full hd, trzeba było mieć potężnego PieCa. Słyszałem też, że podobno jest kilka zakończeń, moje zakończenie było podobno tym najbardziej złym ponieważ zabiłem każdego przeciwnika, nikomu nie darując życia.
Trochę wstyd się przyznać, bo gram ostatnio w taki nudny szajs jak Black Ops III.
> Michael_Corleone o 2018-10-27 22:36 napisał:
> A grał Pan w Test Drive 5?
> Dopyerdzielało się tam powyżej 200kmh na Powell Street co dawało efekt jak przy
> Ski jump bo można było dosłownie przelecieć przez kilka spadków :-)
Test Drive grałem, ale jakiś jeden z pierwszych, bo to jeszcze w latach 90-tych było ;)
Ze dwie-trzy wersje z bratem ograliśmy, ale to się dosyć szybko nudziło, bo oprócz jeżdżenia nie było żadnej fabuły tam.
A taka np. Mafia i to najlepiej dwójka, to zawsze można wyskoczyć na chwilę, żeby ostrzelać ludzi na chodniku ;D No i ta muzyczka i ten klimat :]
Ostatnio ukończyłem Call of Juarez Gunslinger polskiego studia Techland. Kupiłem na Steamie jak były przeceny, bo lubię te klimaty. Grało się bardzo fajnie. Nawet tak fajnie, że przeszedłem dwa razy. Szkoda, że tryb fabularny jest za krótki i można go przejść w 4-5 godz. Trochę denerwująca na początku komiksowa oprawa graficzna z czasem przestała mi przeszkadzać. Grę oceniam pozytywnie, choć uważam, że jednak nie jest to poziom części Call of Juarez: Więzy Krwi i twórcy poszli trochę na skróty. Mimo wszystko na przecenie można się skusić i zagrać, bo gra daje sporo frajdy.
> Adrenochrom o 2018-12-05 19:05 napisał:
> Doom nadal robi wrażenie https://youtu.be/4clvjusF_HI
Fajnie to wygląda i o ile nie jestem fanem remake’ów w kinie, tak myślę, że całkiem niezłym pomysłem mogło by być wydanie klasycznych tytułów na najnowszych silnikach w oparciu o nową grafikę. Z tego co się orientuję, to Duke Nukem był nawet całkiem niedawno, jakieś inne ktoś kojarzy?
> ZSGifMan o 2018-12-05 22:30 napisał:
> Fajnie to wygląda i o ile nie jestem fanem remake’ów w kinie, tak myślę, że
> całkiem niezłym pomysłem mogło by być wydanie klasycznych tytułów na najnowszych
> silnikach w oparciu o nową grafikę. Z tego co się orientuję, to Duke Nukem był
> nawet całkiem niedawno, jakieś inne ktoś kojarzy?
>
>
Pierwszy Unreal i obydwa Quake’i by sie przydały zremasterowane.
> ZSGifMan o 2018-12-07 02:52 napisał:
>
>
> MAFIA – to była gierka, przydałoby się odświeżyć świetną starą, a nie robić
> nijaką nową!
Akurat w żadną Mafię nie grałem.
> ZSGifMan o 2018-12-08 01:17 napisał:
> Trochę niby późno, ale w takim razie… jeszcze wszystko przed Tobą :D
>
>
Jakoś ta grafika mnie odstrasza.
> ZSGifMan o 2018-12-08 14:05 napisał:
> Cóż, minęło prawie 17 lat…
>
>
Dlatego przydałby się właśnie porządny remaster w full HD.
> ZSGifMan o 2018-12-08 14:12 napisał:
> No właśnie, że nikt tam jeszcze na to nie wpadł…?
>
>
A ja w Mafię grałem i jej nie ukończyłem – już wtedy była dla mnie jakaś taka toporna. Za to ukończyłem Mafię II, która mi się podobała, choć wiem, że dla fanów jedynki to już nie było to samo. Mafii III nawet nie tykam…
> Zuchwalec o 2018-12-08 21:49 napisał:
> A ja w Mafię grałem i jej nie ukończyłem – już wtedy była dla mnie jakaś taka toporna. Za to ukończyłem Mafię II, która mi się podobała, choć wiem, że dla fanów jedynki to już nie było to samo. Mafii III nawet nie tykam…
Mam dokładnie tak samo, dwójka bardzo mi się podobała, tak bardzo, że grałem sobie luźno raz na jakiś czas przez prawie 4-5 lat od wydania! Choć dwójka, to już nie było to co jedynka, którą przeszedłem parę razy, wspomnienia zostały i nawet mogę poszukać na starym kompie save’ów z 2003 roku, to jak się do mnie "ładnie uśmiechniesz" mogę po znajomości Ci je przesłać ;)
Mafia III – poczytałem, popatrzyłem na screeny i… mi wystarczyło.
Zresztą i tak nie miałbym już chyba na czym na niej grać, bo komp który był w sam raz do dwójki nie doczekał się po dziś dzień swojego następcy, więc tym bardziej problem z głowy.
> Zasumitra o 2018-12-12 11:19 napisał:
> Zaczepiste giery ogrywacie, piona i 10/10 dla wszystkich. ELówA!
Lepsze niż Twój zasrany Fallout 4 – najsłabsza część.
A gra ktoś w jakieś fajne mini gierki?
Ja po kilku filmach o podróżach w czasie natrafiłem ze dwa lata temu na taką:
https://www.miniclip.com/games/chronotron/pl/
i przeszedłem ją kilka razy, całkiem fajna.
Są też inne, czasem lubię pograć w bilard, gra się innymi ludźmi, a nie z komputerem.
https://www.miniclip.com/games/8-ball-pool-multiplayer/pl/
Ja gram w takie zajebiste gówna na steam https://zapodaj.net/dc4f0ef9449da.jpg.html
Za dzieciaka aż żal było strzelać.
btw. To była dobra gra https://www.gry-online.pl/gry/heavy-metal-fakk-2/zbcd4
Pamiętam w grach zawsze były jakieś takie smaczki i pierwszy chyba był Defender Of The Crown z 1986 roku ;)
Będąc jakimś Robin Hoodem po zdobyciu zamku trzeba było bajerować księżniczkę ;D
Ale to było za dzieciaka :))
A jak się udało, to była jakaś taka scenka, a to działało na wyobraźnię, że hej! :D
Oj, wspomnienia :)
Nie wiem czy dzisiaj gry tak pobudzają wyobraźnię… za dużo pokazane, za łatwo zdobyte.
> ZSGifMan o 2018-12-20 05:17 napisał:
> Już jest, daj znać to podeślę linka na prv.
>
>
Ale co jest?
> ZSGifMan o 2018-12-21 01:34 napisał:
> ???
>
> No… Battlefield V
>
>
ale linka do czego???
> ZSGifMan o 2018-12-22 03:00 napisał:
> Oł bosch! No jak do czego?
> Do Battlefielda V !
>
>
To potrzeba do niego jakiegoś tajemniczego linka? xD
> ZSGifMan o 2018-12-22 04:45 napisał:
> Nie, no coś ty? ;)
> To link do downloadu, jak chcesz…
>
>
Na razie mi się nie spieszy ale możesz zapodawać.
> ZSGifMan o 2018-12-22 05:33 napisał:
> Dobra, poszło.
>
>
>
Niedawno ukończyłem (a raczej wymęczyłem) Shadow Warrior 2. Na początku bardzo dobre wrażenie, ale niestety im dalej, tym gorzej. Po jakimś czasie robi się po prostu monotonna i zbyt schematyczna. Takie 6/10. Teraz nadrabiam kolejną zaległość, czyli GTA V i spodziewam się dużo lepszej gry, ale zobaczymy. Jest teraz sporo okazji i promocji. Jeśli macie konto na GOG to można za darmo przypisać na stałe do konta grę "SOMA". Trzeba się jednak spieszyć, bo można nabyć grę za darmo jeszcze przez niecałe 22 godz.
@Zuchwalec Ja grałem kilka lat temu w pierwszą część Shadow Warrior i mimo że była fajna to jak dla mnie zdecydowanie za długa i ukończyłem tylko 2\3 gry, bo mi się znudziła.
@Adrenochrom Wy tu opowiadacie o grach na konsole i PC. A gracie w gry na urządzenia mobilne? Ostatnio gram w Fallout Shelter. Gra, bądź grał ktoś w to? Fajna gra. Lubie zajmować się tymi ludzikami. Budować nowe pomieszczenia, rozmnażać, a jak któregoś nie lubię to zawsze mogę go wykopać z mojej krypty żeby zdechł na pustkowiach. Fajna gra.
Proszę czekać…