HYDE PARK 613 nowy temat
szukaj Kategorie

Nie samym filmem człowiek żyje i tutaj mogą się udzielać wszystkie osoby, które interesują się filmem, ale niekoniecznie chcą o nim rozmawiać.

Pracoholizm 31
Zasumitra

Odkąd jestem pracoholikiem (200+h/mieś), zacząłem też stosować różne używki. Czy pracoholizm to poważna choroba, czy mogę bez obaw kontynuować życie w ten sposób?

ZSGifMan

Śmiało możesz nawet więcej, badania na szczurach dowodzą, że spokojnie dasz radę nawet od 720 do 744 h w zależności od miesiąca ;p

Adrenochrom

> ZSGifMan o 2018-11-17 22:08 napisał:
> Śmiało możesz nawet więcej, badania na szczurach dowodzą, że spokojnie dasz radę
> nawet od 720 do 744 h w zależności od miesiąca ;p

To chyba były te szczury https://youtu.be/-HvivsY6K0U

mala_madi

Nie znam się na pracoholizmie, ale sama bym się nie zdecydowała na zarabianie się ponad miarę. Pracuję ile trzeba po 40 godz. w tygodniu, a i tak bywam zmęczona. Wydaje mi się, że dla własnego zdrowia fizycznego i psychicznego należy dać sobie czas na odpoczynek i regenerację sił. Wypoczęty pracownik jest wydajniejszy. Poza tym co z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi? Jeśli na pielęgnowanie relacji z bliskimi osobami nie ma czasu, to w efekcie szkodzimy również im, a w końcu możemy zostać samotni. :(

rolnik_postepowy

Prima Aprilis jest w kwietniu, Piszczałko.

ZSGifMan

> Adrenochrom o 2018-11-17 22:37 napisał:
> To chyba były te szczury https://youtu.be/-HvivsY6K0U

Haha, ale, że coś takiego jak np. TO ma amatorów???

Z drugiej strony taki 'krokodyl' to już chyba niżej upaść nie można, a wydawało się, że heroiniści są na samym dnie, gdy tymczasem jednak jest coś głębiej…


Zasumitra

> rolnik_postepowy o 2018-11-18 09:12 napisał:
> Prima Aprilis jest w kwietniu, Piszczałko.

W dzisiejszych czasach rolnicy to zakały społeczne i leniwe lemingi.

ZSGifMan

> Zasumitra o 2018-11-21 09:37 napisał:
> W dzisiejszych czasach rolnicy to zakały społeczne i leniwe lemingi.