Zachęcam do rozmowy na temat filmów, które zobaczyliście, bądź macie zamiar obejrzeć. Tutaj swoją opinią dzielisz się z innymi.
możesz spróbować "Lake Mungo":) mi się osobiście podobał:).. następny tytuł, może mało przemawiający i może to tak do konca nie horror ale powinien zrobić wrażenie to "I spit on your grave", do tego może jeszcze "Patologia", "Udręczeni","Diabeł" z 2010r., film "Exam" coś psychologicznego podobno ale ciekawie się ogląda
Hahaha pestka87 śmieszna jesteś. Jeżeli uważasz, że "Wzgórza mają oczy" jest zerżnięty z "Drogi bez powrotu" to Ci naprawdę współczuję. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj. Pierwszy film nakręcił Wes Craven w 1977, a drugi był zrobiony 2003 …. Nie wiesz, nie pisz, a jak już piszesz to zajrzyj czasem do słownika;) Są gusta i guściki, ale na temat Twojego wolę się nie wypowiadać;) pozdro600
Przepraszam Cię chłopcze za swój nieprofesjonalizm, ale nie ogladam starych horrorów bo są dla mnie śmiechowe, stąd ta odwrotność. Ja z kolei współczuję Tobie kolego, bo widzę, że nie masz nic innego do roboty poza wchodzeniem na fora i krytykowaniem ludzi. Troszkę więcej luzu życzę.
Może i to stary temat, ale z własnego doświadczenia wiem, że można na niego trafić szukając dobrego filmu do obejrzenia. Więc dodam swoje propozycje filmów, które oglądałam i serdecznie polecam.
1. Candyman – film dla każedgo konesera horrorów. Oglądałam go jako dziecko, później w tym roku PRÓBOWAŁAM go oglądać, ale po pierwszej akcji wyłączyłam z zamiarem nie korzystania więcej z toalety po zmroku :)
2. 1408 – może nie najstraszniejszy, ale wciąga, oj wciąga :) Śwetna obsada, wykonanie i zaskakujący film.
3. Wrong Turn (Droga bez powrotu) 1, 2, 3 – raczej ostre rżnięcie, dużo krwi i flaków. Ogólnie świetny
4. Smętarz dla zwierzaków 1, 2 – zaskakujący, dobrze wykonany, niezapomniana rola dziecka głównych boaterów :) – nie chcę zdradzać dlaczego. Serdecznie polecam.
5. Laleczka Chucky – oglądałam w zeszłym roku i całą noc bałam się zasnąć :) Okropna ta lalka…
6. Oszukać Przeznaczenie 1, 2, 3 – bardziej taki thriller i film akcji w jednym. Wręcz ciekawy. Czwarta część jest mocno naciągana, ale da się przeżyć
7. Piła (wszystkie siedem części) – to jest już klasyka. Nie polecam oglądać pojedynczych części, ponieważ oglądanie wszystkich po kolei daje niesamowity efekt.
8. Sierociniec – (duchy) trzyma w napięciu, niespodziewane zakończenie
9. Sierota – raczej thriller niż horror, ale godny polecenia
10. Insidious – Łoosz, trzeba obejrzeć :)
11. The Ring 1, 2 (amerykański) – jeden z klasyków, świetny, ciekawie zrobiony, ciarki przechodzą po plecach na widok Samary :)
12. Dead Silence (Martwa Cisza) – film dość ciekawy, ładnie wykonany, zakończenie godne horroru – zaskakujące. Super.
13. Trzynaście duchów – wykonanie naprawdę fajne, dość ciekawa fabuła, wciągający. Może nie aż tak straszny, żeby nie dawał zasnąć, jednak przyzwoity. Radzę oglądnąć.
14. Nieproszeni goście – film pod względem wykonania niezły, raczej wyglądał na thriller z elementami horroru. Jednak końcówka przebija wszystko :D Polecam jak najbardziej
15. Requiem dla snu – może nie typowy horror, jednak bardzo wstrząsający.
16. Omen – nie powiem, co jest w nim najlepsze, bo już dawno oglądałam, ale też film świetny
17.Koszmar z ulicy Wiązów – klasyka :D Freddy ze swoimi pazurami i ta nieświadomość czy to jawa czy już sen :) Jeśli oglądacie remake, to polecam z napisami, nie z lektorem, bo główne "straszydło" ma niesamowity głos w oryginale.
18. Wrota do piekieł – w tym filmie praktycznie cały czas się coś dzieje. Wykonanie super, tematyka super, zwartość akcji super. Ogólnie film super. Byłam na nim w kinie i myślałam, że w pewnym momencie wybiegnę z sali :) A był to sam początek. No, niestety film w domu to nie to samo, ale jednak dalej pozostaje super.
19. Hostel 1, 2 – fabuła dość ciekawa, nie przedłużają zbędnych akcji, dużo bólu (żeby nie powiedzieć krwi, bo krwi jest nawet mało). Ogólnie wyszedł im nieźle
20. Motel – film już w rozpaczy, jeśli nie macie co oglądać aczkolwiek nie żałuję, że oglądnęłam.
Polecam wszystkie te filmy. Naprawdę warto je moim zdaniem zobaczyć.
Lubię oglądać horrory, i nie bardzo mnie ruszają, może tylko '’ Koszmar ulicy wiązów'’ (pierwsze z lat 80 ). Z filmu wynikało że senny koszmar może przejść do świata rzeczywistego. Bardzo polecam wszystkie części. Niestety żaden inny horror tak bardzo mnie nie poruszył. Pozdrawiam : ))
Nie będę uprawiać marketingu szeptanego i napiszę prosto z mostu że zapraszam na Koreańską Noc Grozy w ramach festiwalu Pięć Smaków. W programie:
Nocny połów (twórcy m.in. Oldboya i Pana Zemsty)
Ujrzałem diabła
Opowieść o dwóch siostrach.
Jak ktoś tutaj wcześniej wspomniał, Azjaci naprawdę potrafią kręcić przerażające horrory, dlatego z czystym sumieniem zapraszam
http://www.piecsmakow.pl/index.php/pl/aktualnoci/305-333-koreanska-noc-grozy
moim zdaniem poglady na horrory sa rozne ,gdyz jedni boja sie krwi,ucietych glow itd a jedni duchow,demonow .. moimi ulubionymi horrorami sa:PARANORMAL ACTIVITY ,PARANORMAL ACTIVITY 2 ,PARANORMAL ENTITY, EGZORCYZMY EMILI ROSE-mocne i na faktach!
Calkiem ładna lista sie zebrała.. Choc musze przyznac ze o wielu z tych pozycji słyszę po raz pierwszy i ciekawe czy pokryja sie nasze gusta filmowe:) ze swojej strony moge polecic The Doors. dopracowany do ostatniej sekundy,po prostu swietny. hehe.. w sumie to niemiecka robota wiec nie ma co sie dziwic:P link do filmu dla chetnych: http://ogladamy.org/film/the-door-die-tur-2009-lektor-pl
Moim zdaniem najlepsze horrory jakie oglądałam:
Koszmar z ulicy wiązów 2010 – warty obejrzenia, po prostu świetny
Oddział – super, nie wiadomo o co do końca chodzi, na koniec sie dowiadujesz ale pozostawia jeszcze wiele do myślenia.
Amityville – oglądałam wczoraj, dobry.
Droga bez powrotu 1 – ogladalam pare lat temu, ale z tego co pamietam tez mi sie podobał
Udręczeni – świetny
Klucz do koszmaru – suuper
Pozwól mi wejść – też świetny
nie pamietam co mi sie jeszcze tak spodobało, ale jak sobie przypomne to dopisze.
Mam zamiar oglądnąć w najbliższym czasie po waszych wypowiedziach:
Wrota do piekieł
Silent Hill
Stay Alive
The legend of bloody mary
Opętani
The grudge
Ostatni dom po lewej
Egzorcyzmy Emily Rose bo juz nie pamietam kompletnie.
Pozdrawiam :)
Witam,
To mój pierwszy post na tej stronie.
Polecam obejrzeć program Top10 – najlepsze horrory. Program przedstawiający 10 naj horrorów, które trzeba obejrzeć.
Garfild
Ja najbardziej lubie produkcje azjatyckie jak i również europejskie, ale to nie znaczy że nie obejrzę za oceanu
Moja lista
1408
13 duchów
30 dni mroku
Antychryst
Arang
Ciemność
Czwarty stopień
Delikatna
Demon: Historia prawdziwa
Detektyw nocnych koszmarów
Dom na Przeklętym Wzgórzu
Dom szaleńców
Egzorcysta
Egzorcyzmy Emily Rose
Frontière(s)
Gothika
Honogurai mizu no soko kara
Hostel 2
Inni
Izolacja
Kiedy dzwoni nieznajomy
Klątwa 2
Klątwa Ju-on 2
Kwarantanna
Las śmierci
Lęk
Lęk
Lustra
Lustro
Martwa cisza
Mgła
Nienarodzony
Nieodebrane połączenie
Nieodebrane połączenie
Nieodebrane połączenie 2
Nieproszeni goście
Od-rodzenie
Oko
Omen
Opętanie
Ostatni dom po lewej
Paranormal Activity
Piątek 13-go
Piła
Pogłos
Pora mroku
Posłańcy
Pozwól mi wejść
Przesilenie
Przypadek 39
Rasa
Rec
Room 6
Ruiny
Sadysta
Shutter – Widmo
Shutter – Widmo
Sierociniec
Sierota
Silent Hill
Sl8n8
Stay Alive
Sztuka diabła
Teksańska masakra piłą mechaniczną
The Final
The Grudge – Klątwa
The Grudge 3
The Ring 2
Udręczeni
Wezwani
Wizje
www.strach
Wzgórza mają oczy
Zabójcze ciało
Zakonnica
Zejście
Zejście 2
Polecam zapoznanie się z moim rankingiem ;) http://www.youtube.com/watch?v=ENZ_IDHaxEg
Witam społeczność miłośników kina niszowego:)
Oglądam tylko filmy typu thriller, horror lub gore. Czy mógłby mi ktoś polecić dobre filmy, chodzi mi o filmy w których pojawiają się dziwni ludzie:) Chodzi mi o społeczności dziwne jak jak to było w teksańskiej masakrze, populacja 436 czy nawet kalwaria. Nic na tą chwile mi nie przychodzi do głowy ale rozumiecie prawda:)
pozdrawiam
super dzięki za tą listę :> zamierzam zebrać wszystkie fajne filmy z tego wątku i zebrać na mojej stronie o horrorach http://najlepsze-horrory.pl
Obecnie praktycznie żaden horror nie jest w stanie mnie wystraszyć. Kiedyś jednak paru pozycją ta sztuka się udało. I tak jak dla mnie najstraszniejszym horrorem jest "Egzorcysta". Ten film pewnie nawet i dziś będzie w stanie wystraszyć parę osób. Kolejnym horrorem, który był w stanie mnie wystraszyć jest Laleczka Chucky. Strasznie się bałem lalek po tym filmie, szczególnie takiej jednej co moja babcie miała. Dzisiaj to takiego Chycky’ego z przyjemnością bym sobie kupił :D No i to byłoby chyba na tyle ;)
generalnie z tym strachem to jest różnie gdyż każdy go jakoś inaczej odczuwa, na pewno najstraszniejsze są z duchami i demonami oraz opętaniem (chyba najlepszy obecność), są też o kanibalach sadystach i ogólnie brutalnej przemocy, które są dla części straszne a dla innych tylko odrażające i makabryczne, osobiście uwielbiam o różnego typu potworkach, z których moja żona się śmieje
Ja lubię the Ring, nie pamiętam dokładnie, są chyba 2 części. Kiedyś byłam na tym w kinie, może obejrzę to ponownie, pamiętam, że się tego bałam :D
Ponoć dobry horror to DARK WATER z 2002. Ja od marca oglądam filmy dot. zombie, właściwie trafione w czasie i sporo podobieństw do obecnej sytuacji, unikanie skupisk, chowanie się w domu, zdobywanie jedzenia, zapasów, wychodzenie z domu tylko w konkretnej potrzebie, nawet unikanie ludzi, albo fakt, że każda osoba może być nosicielem wirusa.. normalnie taka lajtowa wersja życia, jak w Z nation, tylko zamiast zombie, mamy ludzi chorych lub potencjalnie zarażonych/nosicieli..
Ja dziękuję, jakich my czasów dożyliśmy?!
@Chemas No chyba, już każdy ma tego dość – proponuje nie zajmować się politycznymi tematami na fdb.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że horrory zacząłem dość późno oglądać i początkowo bardzo łatwo było mnie przestraszyć. Obecnie mam jednakże obejrzanych kilkaset filmów z tego gatunku i rzadziej odczuwam strach.
Jednym z pierwszych horrorów jakie obejrzałem to był słynny już [Rec] i faktycznie nieźle się wystraszyłem podczas seansu, podobnie podczas Silent Hill, który też był jednym z pierwszych.
Teraz jednakże za najstraszniejsze uważam te z motywem opętania i demonami. Filmy z zombie również wywołują u mnie większy niepokój ;)
Witam, jakiś czas temu oglądałem fajny horror, ale zapomniałem tytułu. Egzorcysta, ale nie ksiądz, ma problem z alkoholem i kryzys wiary. Postanawia chronić matkę i jej dziecko, które chce opanować szatan i wykorzystać do swoich celów. Ktoś może kojarzy ten film i jaki to tytuł? Horror mniej więcej z 2008-2015 roku, nie pamiętam dokładnie.
Proszę czekać…